Rólunk

A jászberényi központú Co-op Star Zrt. 1999. január 29-én alakult a Dél-Pest Megyei, az Északpesti és a Jászsági Áfész integrációjából. Az integráció azóta is folyamatos, mára 18 korábbi önálló cég üzlethálózatát egyesíti.

A társaság jelenleg 117 boltot üzemeltet, melyek közül 110 élelmiszer, 7 pedig iparcikk jelleggel működik 92 településen, ebből Budapest öt kerületében. A cég közel 1200 embernek ad munkát, és ezzel családjaiknak megélhetést az ország különböző régióiban.

A Co-op Star Zrt. a Coop Klub törzsvásárlói program elindítójaként is ismert. A vásárlásokkal összegyűjtött pontok után levásárolható hűségkupont és további extra termékkedvezményeket kapnak a törzsvásárlók. A Coop Klub Partnerprogram egyre több területről egyre több kedvezményes szolgáltatást kínál. A törzsvásárlói forgalom 10%-át a Co-op Star 140 ezer Coop Klub tagjának vásárlása adja.

A vásárlók megtartásához nem elég a versenyképes ár és kínálat, a vásárlási élményre és környezet kialakítására is időt, energiát és pénzt kell áldozni. A boltok felújításainál a külső megjelenésben való megújulás mellett hangsúlyos az energia hatékony felhasználása, az üzletek kínálta kényelem és vásárlói komfort fokozása. Ez jelenti a fűtési-hűtési és egyéb infrastruktúrák cseréjét, a bolti háttér technológiai reformját, ami szinte láthatatlan a vásárlók számára, de a szolgáltatások minőségének javulásában ezt ők is érezni fogják.

Az elmúlt időszakban több, a cég által üzemeltetett bolt is teljesen megújult, többek között Balatonkenesén, Várpalotán, Köröstarcsán, Gyulán, Jászberényben, Ceglédbercelen, Fegyverneken, Abonyban, Nagykőrösön, Szentlőrinckátán, Székesfehérváron, Körösladányon, Recsken, Jászdózsán, Berekfürdőn, Kisorosziban.

A Co-op Star Zrt. a Coop Klub törzsvásárlói program elindítójaként is ismert. A vásárlásokkal összegyűjtött pontok után levásárolható hűségkupont és további extra termékkedvezményeket kapnak a törzsvásárlók. A Coop Klub Partnerprogram egyre több területről egyre több kedvezményes szolgáltatást kínál. A törzsvásárlói forgalom 10%-át a Co-op Star 140 ezer Coop Klub tagjának vásárlása adja.

A vásárlók megtartásához nem elég a versenyképes ár és kínálat, a vásárlási élményre és környezet kialakítására is időt, energiát és pénzt kell áldozni. A boltok felújításainál a külső megjelenésben való megújulás mellett hangsúlyos az energia hatékony felhasználása, az üzletek kínálta kényelem és vásárlói komfort fokozása. Ez jelenti a fűtési-hűtési és egyéb infrastruktúrák cseréjét, a bolti háttér technológiai reformját, ami szinte láthatatlan a vásárlók számára, de a szolgáltatások minőségének javulásában ezt ők is érezni fogják.

A mai világban egy vállalatnak nem elég kiemelkedő gazdasági teljesítményt nyújtania, kell, hogy olyan utat is találjon, mely a humán értékek felismeréséhez vezet. E filozófia értelmében a társaság a helyi értékek megőrzése mellett országos, regionális és cégszinten is nagy figyelmet fordít támogatásokra, szponzorálásokra, a társadalmi szerep erősítésére. A Co-op Star Zrt. részese a COOP csoport által szervezett programoknak. Ennek jegyében támogatja a Magyar Olimpiai Bizottságot, a különleges ellátást igénylő sérült fiatalok ellátását a COOP Segély Alapítványon keresztül. A cég saját rendezvények, fesztiválok rendezésével, valamint civil szervezetek, iskolák, egyesületek támogatásával is hozzájárul a hagyományos értékek megőrzéséhez.

A társadalmi szerepvállaláshoz tartozik a magyar termékek forgalmazásának segítése, azok népszerűsítése. A Coop, mint magyar üzletlánc célja, hogy megbízható minőségű, elsősorban hazai termékeket forgalmazzon elérhető áron.